Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
My custom packs work fine. But, at the end game, my achievements aren't always saved. It's random. Do you know a way to force the save, with a code, or function?
thx for your time
By default, the data is saved when the game ends. Are you trying to trigger something when the game ends or when a wave ends?
Here, you can see that I don't use the function "addProgress()"
//////////////////////////////////////
function Timer() {
while (i<6)
{
achievements.Progress = default.experienceTot; [/b]
if (achievements.Progress >= achievements.maxProgress && achievements.Completed == 0)
{
Controller(Owner).Pawn.PlaySound( Sound'KF_InterfaceSnd.PerkAchieved',,1.0,,600.f);
if (i==0) {achievementCompleted(ExpIndex.LEVEL_B);}
if (i==1) {achievementCompleted(ExpIndex.LEVEL_C);}
if (i==2) {achievementCompleted(ExpIndex.LEVEL_D);}
if (i==3) {achievementCompleted(ExpIndex.LEVEL_E);}
if (i==4) {achievementCompleted(ExpIndex.LEVEL_F);}
if (i==5) {achievementCompleted(ExpIndex.LEVEL_G);}
}
i++ ;
}
}
///////////////////////////////////
Is it a problem?
thx for your answer
I didn't change anything to the saving in the last update. However, saving can be buggy if you are hosting a listen server or playing solo. If the host leaves the game before it officially ends, then achievement progress won't save. Everything works fine on a dedicated server.
http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=43484