Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
My custom packs work fine. But, at the end game, my achievements aren't always saved. It's random. Do you know a way to force the save, with a code, or function?
thx for your time
By default, the data is saved when the game ends. Are you trying to trigger something when the game ends or when a wave ends?
Here, you can see that I don't use the function "addProgress()"
//////////////////////////////////////
function Timer() {
while (i<6)
{
achievements.Progress = default.experienceTot; [/b]
if (achievements.Progress >= achievements.maxProgress && achievements.Completed == 0)
{
Controller(Owner).Pawn.PlaySound( Sound'KF_InterfaceSnd.PerkAchieved',,1.0,,600.f);
if (i==0) {achievementCompleted(ExpIndex.LEVEL_B);}
if (i==1) {achievementCompleted(ExpIndex.LEVEL_C);}
if (i==2) {achievementCompleted(ExpIndex.LEVEL_D);}
if (i==3) {achievementCompleted(ExpIndex.LEVEL_E);}
if (i==4) {achievementCompleted(ExpIndex.LEVEL_F);}
if (i==5) {achievementCompleted(ExpIndex.LEVEL_G);}
}
i++ ;
}
}
///////////////////////////////////
Is it a problem?
thx for your answer
I didn't change anything to the saving in the last update. However, saving can be buggy if you are hosting a listen server or playing solo. If the host leaves the game before it officially ends, then achievement progress won't save. Everything works fine on a dedicated server.
http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=43484