Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
The whole requirement of one handed blades is that they're smaller than a katana, since that's a two-handed weapon that's too big to use with one hand.
@OP, the problem with oversized swords isn't always whether it's physically possible, it's the proportions. Real swords are thin, because they need to cut things. When you make a sword that's fairly thick and has a very broad blade, it starts to make it look cartoonish. If a sword is too long in comparison to its wielder it starts to get very unwieldy. The result of that in games is the weapon clipping through the environment, which doesn't look great. Additionally, the handle needs to grow in length in order to generate the proper power of the sword. When the handle is too small it adds to the cartoonish look.
I'd personally argue that the Galatine is already too long and only looks good because of how thin it is compared to the other large swords. Furthermore, just because there are already bigger swords, does not at all mean that we should continue adding them.