Cài đặt Steam
Đăng nhập
|
Ngôn ngữ
简体中文 (Hán giản thể)
繁體中文 (Hán phồn thể)
日本語 (Nhật)
한국어 (Hàn Quốc)
ไทย (Thái)
Български (Bungari)
Čeština (CH Séc)
Dansk (Đan Mạch)
Deutsch (Đức)
English (Anh)
Español - España (Tây Ban Nha - TBN)
Español - Latinoamérica (Tây Ban Nha cho Mỹ Latin)
Ελληνικά (Hy Lạp)
Français (Pháp)
Italiano (Ý)
Bahasa Indonesia (tiếng Indonesia)
Magyar (Hungary)
Nederlands (Hà Lan)
Norsk (Na Uy)
Polski (Ba Lan)
Português (Tiếng Bồ Đào Nha - BĐN)
Português - Brasil (Bồ Đào Nha - Brazil)
Română (Rumani)
Русский (Nga)
Suomi (Phần Lan)
Svenska (Thụy Điển)
Türkçe (Thổ Nhĩ Kỳ)
Українська (Ukraine)
Báo cáo lỗi dịch thuật
SP, local MP or LAN works without any problems, it's just (only mine?) dedicated server who freaks out when mission should get started.
Anyway; Great work, love it
https://discord.gg/0vQjglomrhMXqTF1
Anyway, we can play now
I'm having the exact issue right now with my server. Can you explain what you meant by this? This thread is the only one I could find about this issue.
For anyone who finds this thread in the future, if you're using Vilayer as your server host, check the .rpt file that's created when you start the server. The game might be loading mods from a location like "D:\TCAFiles\Users\$USER\12345\..." instead of the folder accessible from FTP.