ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
Edit: Oops, I didn't notice you changed it to try and fit the style more. While it does look closer to the style, something just looks off about it. Besides what I stated above, I'm not sure how to put it into words.
Are you using blender? Because if you are, then there is your problem.
Either way, you should make the fire have more defined eyes, along with having seperate jigglebones for the flame. eg. Make 9 different parts, 3 with base red,orange, and yellow, then 1 dark, 1 normal, 1 light for each and have jigglebones for that. You'll have to make it pretty close, but I think it will work.
barely*
I would like to point out that most of the hats ARE in the tf2 TEXTURE style, the execption being the cardboard pirate hat/beard.