Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Edit: Oops, I didn't notice you changed it to try and fit the style more. While it does look closer to the style, something just looks off about it. Besides what I stated above, I'm not sure how to put it into words.
Are you using blender? Because if you are, then there is your problem.
Either way, you should make the fire have more defined eyes, along with having seperate jigglebones for the flame. eg. Make 9 different parts, 3 with base red,orange, and yellow, then 1 dark, 1 normal, 1 light for each and have jigglebones for that. You'll have to make it pretty close, but I think it will work.
barely*
I would like to point out that most of the hats ARE in the tf2 TEXTURE style, the execption being the cardboard pirate hat/beard.