Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
I'm tempted to kill any pawn on the ship as they would have died from old age during the trip.
Hrm, thought: How about a 3 step process:
1. If any cryptosleep caskets are available, put the pawn in there.
2. Calculate the time the jump will take (random of 1 year to 100 years).
3. Have any loose pawns try to eat until the food runs out and they starve, they die of old age, or the "destination is reached". Adjust biological age to suit.
Do all that when the ship is loaded. That way it supports older ship saves. I can also fix their mind state so they sleep if they survive.
I'm up for putting them in the cryptosleep and if no room just killing them though :)