Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
"GetLeaderTypeName" by "GetLeaderName"
"GetLeaderTypeName" returns "LEADER_ELEANOR_FRANCE"
"GetLeaderName" returns "LOC_LEADER_ELEANOR_FRANCE"
that is exactly what you want when you are localizing the name.
For example:
Replace
local leaderOne:string = PlayerConfigurations[PlayerID]:GetLeaderTypeName();
local civLeaderOne = Locale.Lookup("LOC_" .. leaderOne .. "_NAME");
By
local civLeaderOne:string = Locale.Lookup(PlayerConfigurations[PlayerID]:GetLeaderName());