Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
"GetLeaderTypeName" by "GetLeaderName"
"GetLeaderTypeName" returns "LEADER_ELEANOR_FRANCE"
"GetLeaderName" returns "LOC_LEADER_ELEANOR_FRANCE"
that is exactly what you want when you are localizing the name.
For example:
Replace
local leaderOne:string = PlayerConfigurations[PlayerID]:GetLeaderTypeName();
local civLeaderOne = Locale.Lookup("LOC_" .. leaderOne .. "_NAME");
By
local civLeaderOne:string = Locale.Lookup(PlayerConfigurations[PlayerID]:GetLeaderName());