Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
I'll push the fix for submarines soon.
Regarding suggestions:
1) I agree that helicopters could be used as modern floatplanes. I had that idea too. But that's just a ship module, not an actual helicopter unit.
I still have to investigate how using helicopters as armor would work exactly. Adding them as planes wouldn't be very good IMO. I'm thinking about this.
2) That's something I'm also thinking about how to implement. This is going to be a big change which requires major changes in how the AI uses troops.
3) Extended doctrines will only happen if item 2) is managable.
4) New leaders are going to happen.