Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
[::RegisterParticle#176132] :: [WARNING] :: Duplicate particle filename: iddle_exhaust; GetParticleIDByName will only work with the first path if there are two different paths.
Function: 'RegisterParticle#176132'
Stack trace:
scripts/3_Game/particles\particlelist.c:305
BaseBuildingPlus/scripts/3_Game/bbp_config.c:149
Function: 'RegisterParticle#176132'
Stack trace:
scripts/3_Game/particles\particlelist.c:305
BaseBuildingPlus/scripts/3_Game/bbp_config.c:149
EC2AMAZ-R4RR2LJ, 29.11 2021 20:05:07
NULL pointer to instance
Function: '#InitGlobals'
Stack trace:
BaseBuildingPlus/scripts/4_World/items\t3_foundation\bbp_t3_foundation.c:36
Duplicate particle filename: iddle_exhaust; GetParticleIDByName will only work with the first path if there are two different paths.
Cid Vicious the #InitGlobals error means you are running too many mods, you have reached the DayZ Script limit, nothing can fix #InitGlobals but removing mods to clear up script space. DayZ can only run so many mod scripts before that error pops up.