Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
[::RegisterParticle#176132] :: [WARNING] :: Duplicate particle filename: iddle_exhaust; GetParticleIDByName will only work with the first path if there are two different paths.
Function: 'RegisterParticle#176132'
Stack trace:
scripts/3_Game/particles\particlelist.c:305
BaseBuildingPlus/scripts/3_Game/bbp_config.c:149
Function: 'RegisterParticle#176132'
Stack trace:
scripts/3_Game/particles\particlelist.c:305
BaseBuildingPlus/scripts/3_Game/bbp_config.c:149
EC2AMAZ-R4RR2LJ, 29.11 2021 20:05:07
NULL pointer to instance
Function: '#InitGlobals'
Stack trace:
BaseBuildingPlus/scripts/4_World/items\t3_foundation\bbp_t3_foundation.c:36
Duplicate particle filename: iddle_exhaust; GetParticleIDByName will only work with the first path if there are two different paths.
Cid Vicious the #InitGlobals error means you are running too many mods, you have reached the DayZ Script limit, nothing can fix #InitGlobals but removing mods to clear up script space. DayZ can only run so many mod scripts before that error pops up.