Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
HOLYWARRIOR_EXCLUDE_TYPES="ChosenAssassin"
HOLYWARRIOR_EXCLUDE_TYPES="ChosenWarlock"
HOLYWARRIOR_EXCLUDE_TYPES="ChosenSniper"
HOLYWARRIOR_EXCLUDE_TYPES="Gatekeeper"
HOLYWARRIOR_EXCLUDE_TYPES="Shadowbind"
HOLYWARRIOR_EXCLUDE_TYPES="Spectre"
HOLYWARRIOR_EXCLUDE_TYPES="SpectralZombie"
HOLYWARRIOR_EXCLUDE_TYPES="SpectralStunLancer"
I don't have any mods that specifically alters the priests' AI. The ones that I have alter some other existing units but not the priests.
Open XComAI.ini and add this line:
-Behaviors=(BehaviorName=RandSelectFromPriestAbilities, NodeType=RandSelector, Child[0]=TryPsiMindControl, Param[0]=33, Child[1]=TryStasis, Param[1]=33, Child[2]=TryHolyWarrior, Param[2]=33)
before:
+Behaviors=(BehaviorName=RandSelectFromPriestAbilities, NodeType=RandSelector, Child[0]=TryPsiMindControl, Param[0]=20, Child[1]=TryStasis, Param[1]=20, Child[2]=TryHolyWarrior, Param[2]=30, Child[3]=TryShootOrReloadOrOverwatch, Param[3]=30)