Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
HOLYWARRIOR_EXCLUDE_TYPES="ChosenAssassin"
HOLYWARRIOR_EXCLUDE_TYPES="ChosenWarlock"
HOLYWARRIOR_EXCLUDE_TYPES="ChosenSniper"
HOLYWARRIOR_EXCLUDE_TYPES="Gatekeeper"
HOLYWARRIOR_EXCLUDE_TYPES="Shadowbind"
HOLYWARRIOR_EXCLUDE_TYPES="Spectre"
HOLYWARRIOR_EXCLUDE_TYPES="SpectralZombie"
HOLYWARRIOR_EXCLUDE_TYPES="SpectralStunLancer"
I don't have any mods that specifically alters the priests' AI. The ones that I have alter some other existing units but not the priests.
Open XComAI.ini and add this line:
-Behaviors=(BehaviorName=RandSelectFromPriestAbilities, NodeType=RandSelector, Child[0]=TryPsiMindControl, Param[0]=33, Child[1]=TryStasis, Param[1]=33, Child[2]=TryHolyWarrior, Param[2]=33)
before:
+Behaviors=(BehaviorName=RandSelectFromPriestAbilities, NodeType=RandSelector, Child[0]=TryPsiMindControl, Param[0]=20, Child[1]=TryStasis, Param[1]=20, Child[2]=TryHolyWarrior, Param[2]=30, Child[3]=TryShootOrReloadOrOverwatch, Param[3]=30)