Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
-Twice as inaccurate for 2 seconds after spinning up
-Spinning up movement decreased by 40%
+ incoming damage by 25%
- 10% accrucy
+20% Knockback Power
-30% Movement Speed While Active
-15% damage
-20% spin-up time
Stats based to work well in crowd control, though worse in a 1v1 duel. Also thought it kinda fit the design and feel of the gun ^^
though it wouldn't hurt for more defensive weapons, i think 10% accuracy deficiency is too little of a drawback for 25%+ in damage tolerance :T Maybe something like the 25% dmg resistance when in running mode, and then 15%+ damage weakness when deployed?
Faster Firing Speed
Uses less ammo
15% More Damage
Less Ammo
I would suggest buff stats that support the fact that it is electrical, and nerf stats that equalize the buffs.
At liest thats what I do when making stats...
-Not Stock Minigun
-30% Bullet Spread Radius
Marks latest damaged target for Death until Respawn or reaching Resupply Locker
No Fall Damage
Negative
-25% Maximum Ammo
+40% Spinup Time
evry 5 sec do double damage
-30 damage
+10+ Max Health
-15% Damage
+8% Reload Time