Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
-Twice as inaccurate for 2 seconds after spinning up
-Spinning up movement decreased by 40%
+ incoming damage by 25%
- 10% accrucy
+20% Knockback Power
-30% Movement Speed While Active
-15% damage
-20% spin-up time
Stats based to work well in crowd control, though worse in a 1v1 duel. Also thought it kinda fit the design and feel of the gun ^^
though it wouldn't hurt for more defensive weapons, i think 10% accuracy deficiency is too little of a drawback for 25%+ in damage tolerance :T Maybe something like the 25% dmg resistance when in running mode, and then 15%+ damage weakness when deployed?
Faster Firing Speed
Uses less ammo
15% More Damage
Less Ammo
I would suggest buff stats that support the fact that it is electrical, and nerf stats that equalize the buffs.
At liest thats what I do when making stats...
-Not Stock Minigun
-30% Bullet Spread Radius
Marks latest damaged target for Death until Respawn or reaching Resupply Locker
No Fall Damage
Negative
-25% Maximum Ammo
+40% Spinup Time
evry 5 sec do double damage
-30 damage
+10+ Max Health
-15% Damage
+8% Reload Time