Kenshi
Path to Valhalla
 Denne tråd er blevet fastgjort, så den er sikkert vigtig
Acord  [udvikler] 1. juli 2019 kl. 12:37
Balance and nerfs
Here we discuss the balance about Non-Player Characters.
Animals and humanoids
Health, speed, vision and more.
Sidst redigeret af Acord; 2. juli 2019 kl. 9:18
< >
Viser 1-5 af 5 kommentarer
Ñokk 3. juli 2019 kl. 5:10 
Vision range multiplier tweaked only for base skeletons
Acord  [udvikler] 3. juli 2019 kl. 6:05 
yes, for the original. they have 3.

for the others,
log-head MKII "2"
MKII screamer "2"
no-head MKII "1"
P4MKII "1"
these values are the original,

but the skeleton was changed to from "1" to "3"
Ñokk 3. juli 2019 kl. 6:23 
Why tho? Why general purpose skeletons have a bigger vision range than soldierbots designed for ranged combat?
Rusin 11. feb. 2020 kl. 7:36 
nerf beak thing spawn in the border zone, i had an elder one killing the whole hub. day 3
Acord  [udvikler] 11. feb. 2020 kl. 7:52 
Oprindeligt skrevet af Rusin:
nerf beak thing spawn in the border zone, i had an elder one killing the whole hub. day 3
haha! they are super rare and it happen to you on day 3 :D
< >
Viser 1-5 af 5 kommentarer
Per side: 1530 50