Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
Well, I feel like in this case, it's less about how the colors are used and more just how the textures are being used for the body. The reasons why those swirls and round shapes aren't used, is probably because Baruuk's body doesn't allow for those types of designs, as he does have a lot of angular parts. And of course, you can't change the body in a TennoGen model.
Plus, there are more ways to express the Grineer style than just having the same looking textures or shapes, it mostly depends on whether or not it can resemble the general aesthetic.
you realize tennogen creators are only allowed to retexture and color the base model right? They are only allowed to create new helmets