Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
Well, I feel like in this case, it's less about how the colors are used and more just how the textures are being used for the body. The reasons why those swirls and round shapes aren't used, is probably because Baruuk's body doesn't allow for those types of designs, as he does have a lot of angular parts. And of course, you can't change the body in a TennoGen model.
Plus, there are more ways to express the Grineer style than just having the same looking textures or shapes, it mostly depends on whether or not it can resemble the general aesthetic.
you realize tennogen creators are only allowed to retexture and color the base model right? They are only allowed to create new helmets