Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
1. EmitSound - [C]:-1
2. CustomOnAcceptInput - lua/entities/npc_vj_ds3_sisterfriede/event_manager.lua:1753
3. unknown - lua/vj_base/npc_general.lua:693
[Sister Friede SNPC] lua/entities/npc_vj_ds3_sisterfriede/event_manager.lua:417: bad argument #2 to 'EmitSound' (number expected, got userdata)
1. EmitSound - [C]:-1
2. CustomOnAcceptInput - lua/entities/npc_vj_ds3_sisterfriede/event_manager.lua:417
3. unknown - lua/vj_base/npc_general.lua:693
This is stopping Friede from doing any of her ranged attacks as they error out on the first emission.
Furthermore the stagger system is rendering most of the Dark Souls III npcs nearly harmless, as they're almost always interrupted when receiving damage of just about any amount.