Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
1. EmitSound - [C]:-1
2. CustomOnAcceptInput - lua/entities/npc_vj_ds3_sisterfriede/event_manager.lua:1753
3. unknown - lua/vj_base/npc_general.lua:693
[Sister Friede SNPC] lua/entities/npc_vj_ds3_sisterfriede/event_manager.lua:417: bad argument #2 to 'EmitSound' (number expected, got userdata)
1. EmitSound - [C]:-1
2. CustomOnAcceptInput - lua/entities/npc_vj_ds3_sisterfriede/event_manager.lua:417
3. unknown - lua/vj_base/npc_general.lua:693
This is stopping Friede from doing any of her ranged attacks as they error out on the first emission.
Furthermore the stagger system is rendering most of the Dark Souls III npcs nearly harmless, as they're almost always interrupted when receiving damage of just about any amount.