Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
Seach for "Victoria" and it will show up :)
I found the planet in the SEDrag file, but I have no idea how to interpret these numbers.
The thrusters work fine on a default seed (12345), but then you only get an ocean that's a few meters deep. We can generate the planet using a different seed, which gives us a much deeper ocean- but then the water thrusters don't work properly.
We're trying to figure out how to tweak the file so it will work for a scenario we're playing.
I *think* the only way to get it to work will be for me to understand the numbers so I can tweak them endlessly until it works properly.
Please could you explain a little about the settings in the stub for me? Like which value sets the altitude that thrusters kick in, roughly how many meters depth would I get from a value of 0.1, etc
I do not know where these files are to edit and switching from the original mod to this drowned my planet.