Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Seach for "Victoria" and it will show up :)
I found the planet in the SEDrag file, but I have no idea how to interpret these numbers.
The thrusters work fine on a default seed (12345), but then you only get an ocean that's a few meters deep. We can generate the planet using a different seed, which gives us a much deeper ocean- but then the water thrusters don't work properly.
We're trying to figure out how to tweak the file so it will work for a scenario we're playing.
I *think* the only way to get it to work will be for me to understand the numbers so I can tweak them endlessly until it works properly.
Please could you explain a little about the settings in the stub for me? Like which value sets the altitude that thrusters kick in, roughly how many meters depth would I get from a value of 0.1, etc
I do not know where these files are to edit and switching from the original mod to this drowned my planet.