Steamをインストール
ログイン
|
言語
简体中文(簡体字中国語)
繁體中文(繁体字中国語)
한국어 (韓国語)
ไทย (タイ語)
български (ブルガリア語)
Čeština(チェコ語)
Dansk (デンマーク語)
Deutsch (ドイツ語)
English (英語)
Español - España (スペイン語 - スペイン)
Español - Latinoamérica (スペイン語 - ラテンアメリカ)
Ελληνικά (ギリシャ語)
Français (フランス語)
Italiano (イタリア語)
Bahasa Indonesia(インドネシア語)
Magyar(ハンガリー語)
Nederlands (オランダ語)
Norsk (ノルウェー語)
Polski (ポーランド語)
Português(ポルトガル語-ポルトガル)
Português - Brasil (ポルトガル語 - ブラジル)
Română(ルーマニア語)
Русский (ロシア語)
Suomi (フィンランド語)
Svenska (スウェーデン語)
Türkçe (トルコ語)
Tiếng Việt (ベトナム語)
Українська (ウクライナ語)
翻訳の問題を報告
On Crits, Randomly enemy will get scared? (Like Headless Horseman does)
Stats2:
+ Speed
+ Jumping
- Damage
> Normal damage of the stock Fire Axe on non-burning players.
> -50% attack speed when equiped.
+60 damage,
50% less damage to wet player
decapitation form buurning players
the player is slower when equiped
has a chance 50% of absorbing the victims health
>Critical gives 30% health
> +10% damage the lower your health
> +1% fire damage more kills you get
Maybe:
[+] Silent Killer: No attack noise from decapitation
[+] 5% passive speed bonus
[-] 20% damage penalty
If you pick 'em off one by one, enemies will never see you coming. Muahaha...