Cài đặt Steam
Đăng nhập
|
Ngôn ngữ
简体中文 (Hán giản thể)
繁體中文 (Hán phồn thể)
日本語 (Nhật)
한국어 (Hàn Quốc)
ไทย (Thái)
Български (Bungari)
Čeština (CH Séc)
Dansk (Đan Mạch)
Deutsch (Đức)
English (Anh)
Español - España (Tây Ban Nha - TBN)
Español - Latinoamérica (Tây Ban Nha cho Mỹ Latin)
Ελληνικά (Hy Lạp)
Français (Pháp)
Italiano (Ý)
Bahasa Indonesia (tiếng Indonesia)
Magyar (Hungary)
Nederlands (Hà Lan)
Norsk (Na Uy)
Polski (Ba Lan)
Português (Tiếng Bồ Đào Nha - BĐN)
Português - Brasil (Bồ Đào Nha - Brazil)
Română (Rumani)
Русский (Nga)
Suomi (Phần Lan)
Svenska (Thụy Điển)
Türkçe (Thổ Nhĩ Kỳ)
Українська (Ukraine)
Báo cáo lỗi dịch thuật
On Crits, Randomly enemy will get scared? (Like Headless Horseman does)
Stats2:
+ Speed
+ Jumping
- Damage
> Normal damage of the stock Fire Axe on non-burning players.
> -50% attack speed when equiped.
+60 damage,
50% less damage to wet player
decapitation form buurning players
the player is slower when equiped
has a chance 50% of absorbing the victims health
>Critical gives 30% health
> +10% damage the lower your health
> +1% fire damage more kills you get
Maybe:
[+] Silent Killer: No attack noise from decapitation
[+] 5% passive speed bonus
[-] 20% damage penalty
If you pick 'em off one by one, enemies will never see you coming. Muahaha...