Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
On Crits, Randomly enemy will get scared? (Like Headless Horseman does)
Stats2:
+ Speed
+ Jumping
- Damage
> Normal damage of the stock Fire Axe on non-burning players.
> -50% attack speed when equiped.
+60 damage,
50% less damage to wet player
decapitation form buurning players
the player is slower when equiped
has a chance 50% of absorbing the victims health
>Critical gives 30% health
> +10% damage the lower your health
> +1% fire damage more kills you get
Maybe:
[+] Silent Killer: No attack noise from decapitation
[+] 5% passive speed bonus
[-] 20% damage penalty
If you pick 'em off one by one, enemies will never see you coming. Muahaha...