Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
Making a bunch of assumptions/estimates and small sample data and looking at it from different angles I got estimates around 15 to 40. I tried 25 and it felt about right.
Going for a more mathy approach (and timing a couple things via recorded video) I got:
If aging is indeed constant relative to real-time (not the mod), then the game's default 35 weeks = 10 years aging comes out to 4.0833 real-time minutes per aging year (with the default game calendar day being 10 seconds and assuming 7-day week). Or real-time 5 hours 26 minutes 40 seconds for 80 years aging. With default 4/5 real time (mod) real-time day length being 2 hours (or something very close) you'd need ~29.4x slower aging to get 1 game day = 1 aging year. AKA set slider to 29.
For night same speed as day:
I haven't looked at other real time speeds, I'm happy with 4/5.