Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Making a bunch of assumptions/estimates and small sample data and looking at it from different angles I got estimates around 15 to 40. I tried 25 and it felt about right.
Going for a more mathy approach (and timing a couple things via recorded video) I got:
If aging is indeed constant relative to real-time (not the mod), then the game's default 35 weeks = 10 years aging comes out to 4.0833 real-time minutes per aging year (with the default game calendar day being 10 seconds and assuming 7-day week). Or real-time 5 hours 26 minutes 40 seconds for 80 years aging. With default 4/5 real time (mod) real-time day length being 2 hours (or something very close) you'd need ~29.4x slower aging to get 1 game day = 1 aging year. AKA set slider to 29.
For night same speed as day:
I haven't looked at other real time speeds, I'm happy with 4/5.