Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
- Accelerating with normal forward mode gives 39% power consumption.
- Cruising with normal forward mode (engines ON) gives 15% power consumption.
- Accelerating with boosters gives 130% power consumption, generators get damaged.
- Cruising with boosters gives 17% power consumption.
All on a planet, in one direction, auto-brake is off.
So, is there a point to place additional generators making ship heavier and slower, only for speed boost from 70 to 79 m/s?
CV boost speed doesn't fade after acceleration (auto-brake is off). So, in space I can fly at boost speed all the time.
SV boost speed is fading after acceleration. So, I can slowly fly (for SV) only at 117 m/s instead of 160 m/s.
It's too bad about medium jets, they look cool and perfectly fit the form-factor of heavy fighter.