Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
Hey sorry for the late response I went off to bed shortly after posting the thread. Here's the crash log :). I know it's the crucible relic specifically for 2 reasons: 1. I removed the crucible relic and then removed the card and it didn't crash. 2. The crash log itself seems to provide evidence of that. I should also mention that this is through the Toke method at a campsite. IIRC it does happen at the merchant removal service too though.
Game crashed.
Version Info:
- Java version (1.8.0_301)
- Slay the Spire (12-13-2020)
- ModTheSpire (3.23.2)
Mod list:
- basemod (5.33.1)
- stslib (1.24.1)
- GifTheSpireLib (2.0.1)
- reliquary (0.4)
- infinitespire (0.23.0)
- mintyspire (2.5.4)
- thecursed (1.1.10)
- betterAltar (1.3.1)
- betterMatch (1.0.3)
- betterNote (1.2.1)
- betterStone (1.0.4)
- betterSkull (1.1.1)
- betterThird (1.4.1)
- StSModEnergizedSpire (1.9.2)
- timemazedefuse (1.0)
- TheSenshi (1.3.0)
Cause:
java.util.ConcurrentModificationException
at java.util.ArrayList$Itr.checkForComodification(Unknown Source)
at java.util.ArrayList$Itr.next(Unknown Source)
at com.megacrit.cardcrawl.dungeons.AbstractDungeon.update(AbstractDungeon.java:2625)
at com.megacrit.cardcrawl.core.CardCrawlGame.update(CardCrawlGame.java:871)
at com.megacrit.cardcrawl.core.CardCrawlGame.render(CardCrawlGame.java:419)
at com.badlogic.gdx.backends.lwjgl.LwjglApplication.mainLoop(LwjglApplication.java:225)
at com.badlogic.gdx.backends.lwjgl.LwjglApplication$1.run(LwjglApplication.java:126)