Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
4 Wooden Planks (maybe logs, as the catcoon house is a stump with bark)
4 Rope
2 Petals
1 Leafy Meat
(maybe some fish as well?)
Or something similar. The current recipe makes little sense, as the structure contains no stone or butterfly wings, plus everyone knows cat(♥♥♥♥)s eat fish.
2 Rope - for toy for catcoons
4 Logs - for building
3 Beefalo's Wool - like a mini-bed for catcoons into his house
3 Fish - for food (for 90 catcoons spawner)
2 Butterfly's Wings - as a rope for toys
I like this mod. But, like the others, I hope you modify the recipe.
For example...
Spawns - Dozens (x10) - Default is 5 <--- What is this?
Spawns - Units (x1) - Default is 0 <--- What is this?
Further Settings Is - Defail is "prescription" <--- this setting cannot be changed, what purpose does it serve??
The other configuration items appear to be the materials needed to craft the catcoon house, so that part is understandable.