Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Second thing is, I use "Parish Bridge Unique Population" mod which also utilises defaulturban population, and problem with that is I have custom L4D2 style police officer infected in light blue uniform (doesnt replace default police model or L4D2 police model from Extended Common Infected mod, though I do have the latter one) and I dont want these New Orleans police infected to appear in other campaigns. Second change I would ask is changing population crossingswamp in c5m3_cemetery to something else, lets say add crossingswamp2 and make it use that. This again for the reason that I dont want to have New Orleans police appear in other campaigns. Other than those two I didnt find any fault with these scripts, so good job. Could you please change make these two changes?