Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
the clone's probably really obvious already but i think there should be a way to reveal it for newer players
When hit: instantly cloak (Does NOT fake your death)
While cloaked: able to walk through players and projectiles
No cloak flash
+100% longer cloak regen rate
-10 health per impact with player or projectile while cloaked
-50% cloak from ammo boxes
+bumping on enemies won't show your avatar
+touching someone with your entity will mark them making them visible through walls for all of your teammates for a short time (let's say 10-15 seconds)
cons
-cloak drains 25% faster
-once it's fully drains make a loud distinct sound
Never seen something like this suggested before, Nice idea.
Pros:
After charging the watch we are visible in chat as the player we connected to.
+10% every 1.5 seconds to the watch when connected to a dead body.
After use teleportation to the dead body along with changing clothes.
Copies the corpse's last health count after use.
Minuses:
-100 to energy supply after use
-100 to energy regeneration
After use bleeds until you pick up a first aid kit.
After use teleporter effect for 10 seconds.
Received mini-critical damage for 10 seconds after use.
After teleporting, we replace our current negative effect with the one the deceased had if they had one.
-Loud static-y sound when cloaking