Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
-10% damage
+20% more max ammo
+10% faster fire rate
-15% slower move when you spinning the minigun
Build rage (Thats a good idea Recon) as it kills. When the rage-o-meter is full press RMB to shoot explosive bullets what takes 25% more dmg than the normal bullets
+25% damage done while under effects of any ubercharge
+25% ammo
+10% accuracy
-30% done while being healed
-healers take bleeding damage while you are fully over healed , bleeding does more damage over time
-20% slower firing speed
could help combat heavy-medic pairs