Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
-10% damage
+20% more max ammo
+10% faster fire rate
-15% slower move when you spinning the minigun
Build rage (Thats a good idea Recon) as it kills. When the rage-o-meter is full press RMB to shoot explosive bullets what takes 25% more dmg than the normal bullets
+25% damage done while under effects of any ubercharge
+25% ammo
+10% accuracy
-30% done while being healed
-healers take bleeding damage while you are fully over healed , bleeding does more damage over time
-20% slower firing speed
could help combat heavy-medic pairs