Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
https://gist.github.com/41d7904f436814cc0d298851c6e81734
Logs if it helps: https://gist.github.com/HugsLibRecordKeeper/c50b4072591ac20efa98d77da305d9d7
I suppose I'll use The Garbage for storing toxic waste when there's too much to deal with, instead.
I feel this is true based on when I comment out the totalMarketValueRange in <debugParams> in the vanilla ThingSetMakers_Reward.xml file then use the "Thing Set Maker Test" Dev Mode option with Reward_ItemsStandard it causes the output to be all TechPrints whereas with the value uncommented out it generates a varied list as expected.
public override IEnumerable<Thing> ProducedThings()
{
ThingSetMakerParams parms = default(ThingSetMakerParams);
parms.totalMarketValueRange = new FloatRange(1000f, 3000f);
return ThingSetMakerDefOf.Reward_ItemsStandard.root.Generate(parms);
}