Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
Also, Devious had it so that some Traits were barred for some Pop types, for instance you could not cheese it by giving certain bad-for-Leader Traits to your Servile species if you had the Syncretic Origin. Not sure if that's still preserved in this mod, cheesing with Serviles or Bio-Trophies. Certain Traits are also largely meaningless for Lithoids because they have to do do with Food.
All in all, I'd like a coherent and easy-to-reda documentation of what all the various Leader Traits do. The above is just my better-than-nothing contribution, based on reading in-game tool tip texts, and so skipping the Obstinate effect, and not knowing how many versions of Profligate there are nor how likely they are to occur.