Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Also, Devious had it so that some Traits were barred for some Pop types, for instance you could not cheese it by giving certain bad-for-Leader Traits to your Servile species if you had the Syncretic Origin. Not sure if that's still preserved in this mod, cheesing with Serviles or Bio-Trophies. Certain Traits are also largely meaningless for Lithoids because they have to do do with Food.
All in all, I'd like a coherent and easy-to-reda documentation of what all the various Leader Traits do. The above is just my better-than-nothing contribution, based on reading in-game tool tip texts, and so skipping the Obstinate effect, and not knowing how many versions of Profligate there are nor how likely they are to occur.