Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
And maybe add some integration with cultist lamp (forgot it ID).
In my mind, Acolyte is about managing the Husk infection to fit certain degrees rather than slapping on Zealot Robes or Husk genes calling it a day. They could have the benefit of giving buffs to bots they give orders to, like a repair, speed, or skill buff, and another skill that activates upon the third stage of Husk Infection when you lose speech, since speech cuts off at the third stage.
I'm going to do more testing in a single-player/multiplayer setting with a friend or two to test the job more.
Also, the Jekyll and Hyde talent doesn't take effect 70% husk infection. You lose the medical bonuses when you reach that threshold. You gain the weapons and bleeding bonus when you reach 30% husk infection.