Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
1. A way to add a specific resource to a state. Ex: Add sulfur to the amazon state in brazil.
2. A way to increase and decrease the infrastructure of a state.
3. The ability to increase throughput of industries on an individual state basis.
4. Easy / fast incorporate state and colonize
5. Production output modifier. Ex: instead of a base input output like 5 Engines -> 25 electricity make it 5 engines -> 100 electricity for an electricity industry building.
Tomorrow, I'll clean some ugly overlap stuff up, figure out a couple more things that seemed pretty easy from the vanilla event code, then send my code over to the author to see if he wants to include them.
It is not possible currently, I talked with one of the devs and told what features were missing and what could be added to improve GUI modding.
These features will not be a priority though and will probably come after the initial bug fix updates and when they have extra free time to add them.