Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
I have to test if it happens on entering or on leaving and then find a way to prevent it.
If it happens on leaving then I will probably just block the pickup code for 1 or 2 seconds when the player is in a seat.
i also somehow managed to trigger a pickup upon entering the cockpit leaving me with a fiatn yellow glow the whole time i was in it.
would it be possible to remap the key so that the standard key to interact with inventorys, seats . . . isnt used?
standard for that is f or alternativly lmb for most stuff.
and yep i already managed to pickup a door with just a few blocks on it while trying to open the door . . . was a test for an emergency droppod with a passenegr seat.