Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
I have to test if it happens on entering or on leaving and then find a way to prevent it.
If it happens on leaving then I will probably just block the pickup code for 1 or 2 seconds when the player is in a seat.
i also somehow managed to trigger a pickup upon entering the cockpit leaving me with a fiatn yellow glow the whole time i was in it.
would it be possible to remap the key so that the standard key to interact with inventorys, seats . . . isnt used?
standard for that is f or alternativly lmb for most stuff.
and yep i already managed to pickup a door with just a few blocks on it while trying to open the door . . . was a test for an emergency droppod with a passenegr seat.