Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
I will suggest one thing, which I'm not sure you can do, but maybe you could rename the converted damage types to fit a robot. Here are a few examples I can name:
Bite Wound - Bite Damage: "Chassis is displaying punctured and dented areas, exposing parts underneath due to wildlife exposure."
Blunt-Force - Metal Dent: "Parts of the body are irregularly bent and inward."
Internal Damage - Circuitry Damage: "The unit's internal systems are either destroyed or damaged in some way."
Gunshot Wound - Firearm Damage: "The chassis seems punctured with missing parts. Shards of lead are present in the mess."