Project Zomboid

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Serving Plates: Make your plates useful
 Este tópico foi afixado, então deve ser importante
ISuckYourSoul <3  [desenvolvedor(a)] 25/jun./2023 às 9:46
Exact difference between the base mod and the bonus stat mod
Here is the exact difference between the base mod and the bonus stat mod

This is the code change that change how the food is divided through plates


Base mod:

For 2x:
result:setBaseHunger(item:getBaseHunger() / 2);
result:setHungChange(item:getBaseHunger() / 2);
result:setThirstChange(item:getThirstChangeUnmodified() / 2);
result:setBoredomChange(item:getBoredomChangeUnmodified() / 2);
result:setUnhappyChange(item:getUnhappyChangeUnmodified() / 2);
result:setCarbohydrates(item:getCarbohydrates() / 2);
result:setLipids(item:getLipids() / 2);
result:setProteins(item:getProteins() / 2);
result:setCalories(item:getCalories() / 2);
For 4x:
result:setBaseHunger(item:getBaseHunger() / 4);
result:setHungChange(item:getBaseHunger() / 4);
result:setThirstChange(item:getThirstChangeUnmodified() / 4);
result:setBoredomChange(item:getBoredomChangeUnmodified() / 4);
result:setUnhappyChange(item:getUnhappyChangeUnmodified() / 4);
result:setCarbohydrates(item:getCarbohydrates() / 4);
result:setLipids(item:getLipids() / 4);
result:setProteins(item:getProteins() / 4);
result:setCalories(item:getCalories() / 4);

Additional stat mod:

For 2x:
result:setBaseHunger(item:getBaseHunger() / 1.5);
result:setHungChange(item:getBaseHunger() / 1.5);
result:setThirstChange(item:getThirstChangeUnmodified() / 1.5);
result:setBoredomChange(item:getBoredomChangeUnmodified() / 1.3);
result:setUnhappyChange(item:getUnhappyChangeUnmodified() / 1.3);
result:setCarbohydrates(item:getCarbohydrates() / 2);
result:setLipids(item:getLipids() / 2);
result:setProteins(item:getProteins() / 2);
result:setCalories(item:getCalories() / 2);
For 4x :
result:setBaseHunger(item:getBaseHunger() / 3);
result:setHungChange(item:getBaseHunger() / 3);
result:setThirstChange(item:getThirstChangeUnmodified() / 3);
result:setBoredomChange(item:getBoredomChangeUnmodified() / 2.6);
result:setUnhappyChange(item:getUnhappyChangeUnmodified() / 2.6);
result:setCarbohydrates(item:getCarbohydrates() / 4);
result:setLipids(item:getLipids() / 4);
result:setProteins(item:getProteins() / 4);
result:setCalories(item:getCalories() / 4);
Última edição por ISuckYourSoul <3; 25/jun./2023 às 9:54