Victoria 3

Victoria 3

Western Clothes: Redux
Zszywka 2 Jun, 2023 @ 3:24pm
Polish Translation of Influence (Events)
# Westernization style influence events

l_polish:
# Event options
WCR_ev_american_option: 0 "Amerykańskie mundury wyglądają całkiem nieźle!"
WCR_ev_british_option: 0 "Brytyjskie mundury są bardzo majestatyczne!"
WCR_ev_french_option: 0 "Francuskie mundury wyglądają bardzo szykownie!"
WCR_ev_german_option: 0 "Niemieckie mundury robią wrażenie!"
WCR_ev_generic_option: 0 "Nie mamy preferencji co do stylu naszych mundurów."

# Tooltips
WCR_tt_when_in_cmd: 0 " gdy otrzyma dowództwo nad armią"
WCR_tt_when_in_cmd_df: 0 "[AddLocalizationIf(Not(EqualTo_string(GetPlayer.GetActiveLawFromGroup('lawgroup_governance_principles').GetLawType.GetName, GetLawType('law_monarchy').GetName)), 'WCR_tt_when_in_cmd')]"
WCR_tt_american_ruler: 0 "[GetPlayer.GetRuler.GetCustom('GetUniversalFullName')] będzie nosić #v Amerykański mundur#!$WCR_tt_when_in_cmd_df$."
WCR_tt_british_ruler: 0 "[GetPlayer.GetRuler.GetCustom('GetUniversalFullName')] będzie nosić #v Brytyjski mundur#!$WCR_tt_when_in_cmd_df$."
WCR_tt_french_ruler: 0 "[GetPlayer.GetRuler.GetCustom('GetUniversalFullName')] będzie nosić #v Francuski mundur#!$WCR_tt_when_in_cmd_df$."
WCR_tt_german_ruler: 0 "[GetPlayer.GetRuler.GetCustom('GetUniversalFullName')] będzie nosić #v Niemiecki mundur#!$WCR_tt_when_in_cmd_df$."
WCR_tt_generic_ruler: 0 "[GetPlayer.GetRuler.GetCustom('GetUniversalFullName')] będzie nosić #v generyczny europejski mundur#!$WCR_tt_when_in_cmd_df$."

WCR_tt_american_army: 0 "[GetPopType('officers').GetName] i [GetPopType('soldiers').GetName] pracujący w [GetBuildingType('building_barracks').GetName] oraz [Concept('concept_general', '$concept_generals$')] będą nosić #v Amerykańskie mundury#!."
WCR_tt_british_army: 0 "[GetPopType('officers').GetName] i [GetPopType('soldiers').GetName] pracujący w [GetBuildingType('building_barracks').GetName] oraz [Concept('concept_general', '$concept_generals$')] będą nosić #v Brytyjskie mundury#!."
WCR_tt_french_army: 0 "[GetPopType('officers').GetName] i [GetPopType('soldiers').GetName] pracujący w [GetBuildingType('building_barracks').GetName] oraz [Concept('concept_general', '$concept_generals$')] będą nosić #v Francuskie mundury#!."
WCR_tt_german_army: 0 "[GetPopType('officers').GetName] i [GetPopType('soldiers').GetName] pracujący w [GetBuildingType('building_barracks').GetName] oraz [Concept('concept_general', '$concept_generals$')] będą nosić #v Niemieckie mundury#!."
WCR_tt_generic_army: 0 "[GetPopType('officers').GetName] i [GetPopType('soldiers').GetName] pracujący w [GetBuildingType('building_barracks').GetName] oraz [Concept('concept_general', '$concept_generals$')] będą nosić #v generyczne europejskie mundury#!."

WCR_tt_american_navy: 0 "[GetPopType('officers').GetName] i [GetPopType('soldiers').GetName] pracujący w [GetBuildingType('building_naval_base').GetName] oraz [Concept('concept_admiral', '$concept_admirals$')] będą nosić #v Amerykańskie mundury#!."
WCR_tt_british_navy: 0 "[GetPopType('officers').GetName] i [GetPopType('soldiers').GetName] pracujący w [GetBuildingType('building_naval_base').GetName] oraz [Concept('concept_admiral', '$concept_admirals$')] będą nosić #v Brytyjskie mundury#!."
WCR_tt_french_navy: 0 "[GetPopType('officers').GetName] i [GetPopType('soldiers').GetName] pracujący w [GetBuildingType('building_naval_base').GetName] oraz [Concept('concept_admiral', '$concept_admirals$')] będą nosić #v Francuskie mundury#!."
WCR_tt_german_navy: 0 "[GetPopType('officers').GetName] i [GetPopType('soldiers').GetName] pracujący w [GetBuildingType('building_naval_base').GetName] oraz [Concept('concept_admiral', '$concept_admirals$')] będą nosić #v Niemieckie mundury#!."
WCR_tt_generic_navy: 0 "[GetPopType('officers').GetName] i [GetPopType('soldiers').GetName] pracujący w [GetBuildingType('building_naval_base').GetName] oraz [Concept('concept_admiral', '$concept_admirals$')] będą nosić #v generyczne europejskie mundury#!."

# Event text
WCR_sire: 0 "Sir"
WCR_madam: 0 "Madame"
WCR_royal: 0 "Dworskie"
WCR_exec: 0 "Oficjalne"
WCR_military: 0 " wojskowe"

WCR_sire_madam: 0 "[AddLocalizationIf(GetPlayer.GetRuler.IsFemale, 'WCR_madam')][AddLocalizationIf(Not(GetPlayer.GetRuler.IsFemale), 'WCR_sire')]"
WCR_royal_exec: 0 "[AddLocalizationIf(Not(EqualTo_string(GetPlayer.GetActiveLawFromGroup('lawgroup_governance_principles').GetLawType.GetName, GetLawType('law_monarchy').GetName)), 'WCR_exec')][AddLocalizationIf(EqualTo_string(GetPlayer.GetActiveLawFromGroup('lawgroup_governance_principles').GetLawType.GetName, GetLawType('law_monarchy').GetName), 'WCR_royal')]"
WCR_military_df: 0 "[AddLocalizationIf(Not(EqualTo_string(GetPlayer.GetActiveLawFromGroup('lawgroup_governance_principles').GetLawType.GetName, GetLawType('law_monarchy').GetName)), 'WCR_military')]"

WCR_ev_2_title: 0 "Nowe ubiory $WCR_royal_exec$"
WCR_ev_2_desc: 0 "Aby rozpocząć proces Westernizacji, nowe mundur$WCR_military_df$ dla [GetPlayer.GetRuler.GetCustom('GetUniversalTitle')][GetPlayer.GetRuler.GetCustom('GetUniversalFullName')] są obowiązkowe."
WCR_ev_2_flavor: 0 ""Każde mocarstwo europejskie ma swoją własną, unikalną modę. Którą powinniśmy włączyć do twojej kolekcji ubiorów, $WCR_sire_madam$?""

WCR_ev_3_title: 0 "Mundury Armii"
WCR_ev_3_desc: 0 "Wojsko też potrzebuje nowych mundurów. Planowanie zakupu i dystrybucji nowych mundurów musi się rozpocząć w tempie natychmiastowym."
WCR_ev_3_flavor: 0 ""Siły zbrojne potrzebują oczywiście nowych, nowoczesnych mundurów pasujących do twojego. Który ich styl powinniśmy dla nich wybrać?""

WCR_ev_4_title: 0 "Mundury Marynarki Wojennej"
WCR_ev_4_desc: 0 "Siła na marynarki jest obrazem siły w tej epoce i byłoby wielkim nietaktem, gdybyśmy mocno odbiegali od współczesnych standardów."
WCR_ev_4_flavor: 0 ""Wszystko, czego potrzebujemy, aby rozpocząć nasz proces westernizacji, to twoje wytyczne dotyczące mundurów marynarki wojennej. Jakie masz preferencje, $WCR_sire_madam$?""
Last edited by Zszywka; 26 Jul, 2023 @ 4:05pm
< >
Showing 1-1 of 1 comments
1230james  [developer] 2 Jun, 2023 @ 8:09pm 
"Generals" and "Admirals" need to be translated in the army and navy tooltips; see the comment about the Concept() function I put in one of the other discussions.

I have copied most of the translations into the WCR Crowdin project[crowdin.com]. If you could put translations here in the future, that would be great.

Thank you very much for the translations!
< >
Showing 1-1 of 1 comments
Per page: 1530 50