Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
Hello there, skeletons have their hair visible when your mod is active.
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=3029727408
Thank you for your report;
I will fix it in the next version;
Hello again, it seems that the last update broke your mod.
"Close VEF Draw HeadApparel" option, I can turn it on but as soon as i restart the game to apply settings the option turn itself back off.
That and if i open the option menu of your mod while playing, i can't close the menu anymore and have to close the game by going back on the desktop.
Tested on a new game with only VFE and your mod activated.
While playing, there was no such issue in my testing. Could you provide the player.log file located at C:/user/your username/appdata/locallow/student studios/rimworld by ludeon studios?
It seems that the issue was fixed when you readded the deleted code.
I think we are all good now. I'll keep an eye out for others bugs.
Okay, thank you very much for your report;
现在电脑不在身边,明天我会看看的