Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Hello there, skeletons have their hair visible when your mod is active.
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=3029727408
Thank you for your report;
I will fix it in the next version;
Hello again, it seems that the last update broke your mod.
"Close VEF Draw HeadApparel" option, I can turn it on but as soon as i restart the game to apply settings the option turn itself back off.
That and if i open the option menu of your mod while playing, i can't close the menu anymore and have to close the game by going back on the desktop.
Tested on a new game with only VFE and your mod activated.
While playing, there was no such issue in my testing. Could you provide the player.log file located at C:/user/your username/appdata/locallow/student studios/rimworld by ludeon studios?
It seems that the issue was fixed when you readded the deleted code.
I think we are all good now. I'll keep an eye out for others bugs.
Okay, thank you very much for your report;
现在电脑不在身边,明天我会看看的