ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
Hello there, skeletons have their hair visible when your mod is active.
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=3029727408
Thank you for your report;
I will fix it in the next version;
Hello again, it seems that the last update broke your mod.
"Close VEF Draw HeadApparel" option, I can turn it on but as soon as i restart the game to apply settings the option turn itself back off.
That and if i open the option menu of your mod while playing, i can't close the menu anymore and have to close the game by going back on the desktop.
Tested on a new game with only VFE and your mod activated.
While playing, there was no such issue in my testing. Could you provide the player.log file located at C:/user/your username/appdata/locallow/student studios/rimworld by ludeon studios?
It seems that the issue was fixed when you readded the deleted code.
I think we are all good now. I'll keep an eye out for others bugs.
Okay, thank you very much for your report;
现在电脑不在身边,明天我会看看的