Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Try to see if you crash with it again. Rarely L4D2 will crash randomly when a significant event happens.
It's not strictly this mod's fault, but it is considerable of a fix for this mod.
When you swap from L4D2 survivors to the L4D1 survivors and swap the survivors that you change back into the character you start as.
Example: Like i swap from nick to bill and then i swap the already existing bill into nick.
When i transition from chapter 1 to chapter 2 i got lock out of playing and when typing the command join back in i a half surviors/hunter mix.
Here the video showcasing the entire thing.
https://youtu.be/Ikk8avRqfeY
Like a mod
Seems that when the game detects a human player in the infected team, regardless of mode, it will force the tank to not spawn until the game randomly chooses a human to be a tank, which it won't do since it's campaign mode, this is likely why this issue occurs. Any hopes for a fix?
PS: i tested it before and this issue strangely doesn't happen in survival mode, the tank bots spawn normally there.