DayZ
MPG_Spawner
AmiBidrohiCZ 26 Nov, 2024 @ 12:57pm
CZ návod & EN guide
*** CZ ***********************************************************************************************************************

#MPG_Spawner

Serverový mod, který vám umožňuje velmi flexibilně a docela pohodlně konfigurovat nestandardní spawn pointy pro zvířata a zombie,
pomocí konfigurací json a umožňuje vám vizuálně zobrazovat spouštěče při ladění.

## Rozpor

https://discord.gg/Dv8sHcQs57

## Hlavní vlastnosti modu

* Správná práce se zvířaty a zombie
* Načítání více konfigurací
* Vizualizace spouštěčů pro ladění (v samostatném klientském modu)
* Upozornění po přihlášení
* Oznámení při ukončení, spawn
* Závislost spouštěče na jiných spouštěčích nebo na jednom z dalších spouštěčů
* Automatické umístění spouště na povrch
* Spouštěče ve formě koule, válce nebo krychle s přizpůsobitelnými velikostmi a možností otáčení v horizontální rovině
* Zpoždění prvního spuštění
* Zpoždění spouštění po zadání spouště
* Rozvrh založený na herním čase
* Více spawn bodů pro jeden trigger
* Protokoly v samostatném souboru
* Archiv protokolu
* Ladění jednotlivých spouštěčů
* Minimální a maximální počet spawnů
* Respawn, když jste v dosahu
* Schopnost otáčet zvířata při tření
* Schopnost nastavit zdraví a dobu života pro zvířata
* Omezení počtu živých tvorů na jeden spouštěč
* Nastavení času pro mazání zvířat a zombie po smrti
* Nastavení šance na spawn pro každý název třídy
* Nastavení minimální vzdálenosti spawn od hráče
* Deaktivujte a aktivujte deaktivované spouštěče
* Čištění živých tvorů ve spouštích při opuštění zóny, když pracujete podle plánu
* Pohodlné přidávání a odebírání mapování pro každý spouštěč s flexibilním nastavením
* Spawn loot s nastavením živého času, obsahu (obchody, voda, jídlo), zdraví a stavu jídla
* Nastavení doby odstranění kořisti
* Schopnost randomizovat některé parametry

## Instalace

Toto je serverový mod! Není potřeba jej instalovat na klienta. K instalaci do vašeho počítače použijte `-servermod=@MPG_Spawner`
server.

## Použití

Když poprvé spustíte server, samotný mod vytvoří soubory s konfiguracemi json. Pak je můžete nakonfigurovat tak, jak chcete
potřeba.
Složka s modem obsahuje soubory s podrobným popisem každého z parametrů.

## Pomoc s nastavením

- [Mod Config](HELP_Config.json5)
- [Konfigurace bodu spawn](HELP_Points.json5)

Oba soubory jsou soubory json s komentáři. Nad každým řádkem je podrobné vysvětlení jeho účelu.

## Vizuální zobrazení spouštěčů během ladění

Chcete-li vizuálně zobrazit spouštěče během ladění a konfigurace, použijte klienta
mod: [MPG_spawn_zone](https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=3120739554)

## Oprávnění

Protože Toto je serverový mod, takže jej můžete libovolně měnit a používat tuto verzi na svém
straně serveru.

* **- Tento mod NEMŮŽETE přebalit.**
* **- Tento mod NEMŮŽETE znovu nahrát.**
* **- Tento mod NENÍ povoleno publikovat na Steamu, s výjimkou účtu Steam
jméno [pafnuty10](https://steamhost.cn/steamcommunity_com/id/pafnuty10/)**

## Poděkování

Budu vděčný za váš like nebo odkaz na toto
mod (https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=3120779051), pokud jej sami používáte.

## Zvláštní poděkování:

* [HunterZ](https://steamhost.cn/steamcommunity_com/profiles/76561198829279936) za jeho mod SpawnerBubaku a povolení k použití
Část jeho kódu je v mém modu.
* [henklr](https://steamhost.cn/steamcommunity_com/id/henklr) pro jeho ZombieSpawnTool mod, který jsem používal velmi dlouho a
což mě inspirovalo k implementaci vlastního modu.

## Srovnání ZombieSpawnTool, SpawnerBubaku a MPG_Spawner

Není uvedeno, co je implementováno ve všech modech.

- 🔲 - není implementováno.
- 🨀 - realizováno částečně nebo s podmínkou.
- 🟩 - implementováno.

| Funkčnost | ŽST - | Bubaku | MPG |
|------------------------------------------------- ------------|-------|--------|--------|
| Správná práce se zvířaty a zombie | 🔲 | 🔲 | 🩩 |
| Načítání více konfigurací | 🔲 | 🨀 (1) | 🩩 |
| Vizualizace spouštěčů pro ladění | 🔲 | 🔲 | 🩩 |
| Upozornění na přihlášení | 🔲 | 🨀 (2) | 🩩 |
| Oznámení při ukončení, spawn | 🔲 | 🔲 | 🩩 |
| Závislost spouštěče na jiných spouštěčích | 🔲 | 🩩 | 🩩 |
| Automatické umístění spouště na povrch | 🩩 | 🔲 | 🩩 |
| Válcová spoušť | 🔲 | 🩩 | 🩩 |
| Spouštěcí kostka | 🔲 | 🩩 | 🩩 |
| Velikost náhodného spouštění při každém restartu | 🔲 | 🔲 | 🩩 |
| Náhodné zpoždění prvního startu | 🔲 | 🔲 | 🩩 |
| Náhodné "přebití" drifteru | 🔲 | 🔲 | 🩩 |
| Zpoždění prvního spuštění | 🩩 | 🔲 | 🩩 |
| Zpoždění spouště po zadání spouště | 🔲 | 🔲 | 🩩 |
| Harmonogram hry | 🔲 | 🩩 | 🩩 |
| Více spawn bodů pro jeden trigger | 🩩 | 🔲 | 🩩 |
| Protokoly v samostatném souboru | 🔲 | 🩩 | 🩩 |
| Archiv protokolů | 🔲 | 🔲 | 🩩 |
| Ladění jednotlivých spouštěčů | 🔲 | 🔲 | 🩩 |
| Loot se objeví při zabíjení všech zombie | 🩩 | 🔲 | 🨀 (5) |
| Kořist se objeví při zabíjení všech zvířat | 🔲 | 🔲 | 🨀 (5) |
| Minimální a maximální počet potěrů | 🩩 | 🔲 | 🩩 |
| Znovu se objeví v dosahu | 🩩 | 🔲 | 🩩 |
| Schopnost otáčet zvířata a kořist při potěru | 🔲 | 🩩 | 🩩 |
| Omezení počtu živých tvorů na jeden spouštěč | 🔲 | 🩩 | 🩩 |
| Nastavení zombie kořisti po smrti | 🔲 | 🩩 | 🔲 |
| Přizpůsobení oblečení pro zombie, když se objeví | 🩩 | 🔲 | 🔲 |
| Nastavení času pro mazání zvířat a zombie po smrti | 🔲 | 🔲 | 🩩 |
| Nastavení šance na spawn pro každý název třídy | 🔲 | 🨀 (3) | 🩩 |
| Nastavení minimální vzdálenosti spawn od hráče | 🩩 | 🨀 (4) | 🩩 |
| Závislost spouštěče na jednom z dalších spouštěčů | 🔲 | 🔲 | 🩩 |
| Nastavení zakázaných spouštěčů | 🔲 | 🔲 | 🩩 |
| Spustit deaktivaci při zabíjení všech živých tvorů | 🔲 | 🔲 | 🩩 |
| Deaktivace spouště při opuštění rozsahu | 🔲 | 🔲 | 🩩 |
| Schopnost aktivovat deaktivované spouštěče | 🔲 | 🔲 | 🩩 |
| Čištění živých tvorů a kořisti ve spouštěčích při opuštění zóny | 🔲 | 🔲 | 🩩 |
| Čištění živých tvorů a kořisti ve spouštěčích při práci podle plánu | 🔲 | 🔲 | 🩩 |
| Přidání mapování pro spouštěč při spuštění serveru | 🔲 | 🔲 | 🩩 |
| Přidání/odebrání mapování při zadávání triggeru | 🔲 | 🔲 | 🩩 |
| Přidání/odebrání mapování při zabíjení všech živých tvorů | 🔲 | 🔲 | 🩩 |
| Přidání/odebrání mapování při prvním spawnu živých tvorů | 🔲 | 🔲 | 🩩 |
| Mapování zpoždění přidání/odebrání | 🔲 | 🔲 | 🩩 |
| Loot spawn s nastavením zdraví, živého času, množství | 🔲 | 🔲 | 🩩 |

### Poznámky

- (1) - Vezme náhodný konfigurační soubor.
- (2) - V režimu ladění modu.
- (3) - Pokud šance na název třídy nefunguje, nedojde k žádnému spawnu, dokud nebude dosaženo požadovaného množství.
- (4) - Pokud je pro jeden spouštěč nakonfigurováno více spawn bodů.
- (5) - Prostřednictvím mapování. Nebo aktivací jiného spouštěče, ve kterém se kořist objeví.



*** EN ***********************************************************************************************************

# MPG_Spawner

A server mod that allows you to very flexibly and quite conveniently configure non-standard spawn points for animals and zombies,
using json configs and allows you to visually display triggers during debugging.

## Discord

https://discord.gg/Dv8sHcQs57

## Main features of the mod

* Correct work with animals and zombies
* Loading multiple configs
* Visualization of triggers for debugging (separate client mod)
* ​​Notifications upon entry
* Notifications upon exit, spawn
* Dependence of a trigger on other triggers or on one of the other triggers
* Automatic placement of a trigger on a surface
* Triggers in the form of a sphere, cylinder or cube with customizable sizes and the ability to rotate in a horizontal plane
* Delay of the first trigger firing
* Delay of firing after entering the trigger
* Schedule of work by game time
* Multiple spawn points for one trigger
* Logs in a separate file
* Log archive
* Debug of individual triggers
* Minimum and maximum number of spawns
* Respawn while in radius of action
* Ability to rotate creatures when spawning
* Ability to set health and livetime for creatures
* Limit on the number of living creatures for one trigger
* Setting the time for deleting animals and zombies after death
* Setting the spawn chance for each classname
* Setting the minimum spawn distance from the player
* Deactivating and activating deactivated triggers
* Cleaning creatures in triggers when leaving the zone, when working on a schedule
* Convenient addition and removal of mapping for each trigger with flexible settings
* Loot spawning with settings for livetime, fullness (shops, water, food), health and food status
* Setting the time for deleting loot
* Ability to randomize some parameters

## Installation

This is a server mod! You do not need to install it on the client. Use `-servermod=@MPG_Spawner` to install on your
server.

## Usage

When you first start the server, the mod itself creates files with json configs. After that, you can configure them the way you
need.
In the folder with the mod, there are files with a detailed description of each of the parameters.

## Help with configuration

- [Mod config](HELP_Config.json5)
- [Spawn point config](HELP_Points.json5)

Both files are json files with comments. Above each line is a detailed explanation of its purpose.

## Visual display of triggers during debugging

In order to visually display triggers during debugging and configuration, use the client
mod: [MPG_spawn_zone](https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=3120739554)

## Permissions

Since This is a server mod, so you can modify it as you wish and use this version on your
server side.

* **- You may NOT repackage this mod.**
* **- You may NOT reupload this mod.**
* **- This mod is NOT allowed to be published on Steam, except under a Steam account with
the name [pafnuty10](https://steamhost.cn/steamcommunity_com/id/pafnuty10/)**

## Thanks

I would appreciate a like or a link to this
mod (https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=3120779051) if you use it on your
server side.

## Special thanks to:

* [HunterZ](https://steamhost.cn/steamcommunity_com/profiles/76561198829279936) for his SpawnerBubaku mod and for allowing me to use some of his code in my mod.
* [henklr](https://steamhost.cn/steamcommunity_com/id/henklr) for his ZombieSpawnTool mod, which I used for a long time and which inspired me to implement my own mod.

## Comparison of ZombieSpawnTool, SpawnerBubaku and MPG_Spawner

The main different functionality is compared, what is implemented in all mods is not specified.

- 🔲 - not implemented.
- 🟨 - implemented partially or with a condition.
- 🟩 - implemented.

| Functionality | ZST - | Bubaku | MPG |
|-----------------------------------------------|--------|---------|
| Correct work with animals and zombies | 🔲 | 🔲 | 🟩 |
| Loading multiple configs | 🔲 | 🟨 (1) | 🟩 |
| Visualization of triggers for debugging | 🔲 | 🔲 | 🟩 |
| Notifications on entry | 🔲 | 🟨 (2) | 🟩 |
| Notifications on exit, spawn | 🔲 | 🔲 | 🟩 |
| Trigger dependence on other triggers | 🔲 | 🟩 | 🟩 |
| Automatic trigger placement on the surface | 🟩 | 🔲 | 🟩 |
| Cylinder trigger | 🔲 | 🟩 | 🟩 |
| Cube trigger | 🔲 | 🟩 | 🟩 |
| Random trigger size on each restart | 🔲 | 🔲 | 🟩 |
| Random first start delay | 🔲 | 🔲 | 🟩 |
| Random "recharge" of the driggers | 🔲 | 🔲 | 🟩 |
| Delay of the first trigger | 🟩 | 🔲 | 🟩 |
| Delay of activation after entering the trigger | 🔲 | 🔲 | 🟩 |
| Work schedule by game time | 🔲 | 🟩 | 🟩 |
| Multiple spawn points for one trigger | 🟩 | 🔲 | 🟩 |
| Logs in a separate file | 🔲 | 🟩 | 🟩 |
| Log archive | 🔲 | 🔲 | 🟩 |
| Debug individual triggers | 🔲 | 🔲 | 🟩 |
| Loot spawn when killing all zombies | 🟩 | 🔲 | 🟨 (5) |
| Loot spawn when killing all animals | 🔲 | 🔲 | 🟨 (5) |
| Minimum and maximum spawn amounts | 🟩 | 🔲 | 🟩 |
| Respawn while in range | 🟩 | 🔲 | 🟩 |
| Ability to rotate creatures and loot when spawning | 🔲 | 🟩 | 🟩 |
| Limit on the number of living creatures for one trigger | 🔲 | 🟩 | 🟩 |
| Setting up loot in zombies after death | 🔲 | 🟩 | 🔲 |
| Setting up clothes on zombies when spawning | 🟩 | 🔲 | 🔲 |
| Setting the time for removing animals and zombies after death | 🔲 | 🔲 | 🟩 |
| Setting the spawn chance for each class name | 🔲 | 🟨 (3) | 🟩 |
| Setting the minimum spawn distance from the player | 🟩 | 🟨 (4) | 🟩 |
| Dependence of the trigger on one of the other triggers | 🔲 | 🔲 | 🟩 |
| Setting deactivated triggers | 🔲 | 🔲 | 🟩 |
| Deactivation of the trigger when killing all living creatures | 🔲 | 🔲 | 🟩 |
| Deactivation of the trigger when leaving the area of ​​​​effect | 🔲 | 🔲 | 🟩 |
| The ability to activate deactivated triggers | 🔲 | 🔲 | 🟩 |
| Clearing creatures and loot in triggers when leaving the zone | 🔲 | 🔲 | 🟩 |
| Clearing creatures and loot in triggers when running on a schedule | 🔲 | 🔲 | 🟩 |
| Adding mapping for a trigger when starting the server | 🔲 | 🔲 | 🟩 |
| Adding/removing mapping when entering a trigger | 🔲 | 🔲 | 🟩 |
| Adding/removing mapping when killing all creatures | 🔲 | 🔲 | 🟩 |
| Adding/removing mapping when creatures first spawn | 🔲 | 🔲 | 🟩 |
| Delaying adding/removing mapping | 🔲 | 🔲 | 🟩 |
| Loot spawn with health, livetime, quantity settings | 🔲 | 🔲 | 🟩 |